وي ادامه داد: در صنعت گردشگري در دنيا دو مرجع وجود دارد يکي سازمانهاي گردشگري که آنرا نقد مي کنند و سيستم مجازات ندارند و ديگري دولت و مطبوعات که خود را در حالت داوري قرار ميدهند.
وي افزود: مردم نيز قضاوت خود را با رفتارهاي خود نشان مي دهند که در واقع نقد منتهي به يک تصميم است اما سالهاست که موقعيت چهارمي درکشور بوجود آمده که هدف آن منطقي، مثبت و گسترده کردن نقد به روش بهبود با توسل به جايزه است و برخي از سازمان هاي صنفي جزو اين سيستم هستند.
وياضافه کرد:در حاشيه اين جشنواره نمايشگاهي نيز از دستاوردهاي بخش هاي مختلف در حوزه صنعت گردشگري از 14 تا 16مهر ماه داير است. همچنين فراخوان و بسته اطلاع رساني اين جشنواره بر روي پايگاه اينترنتي به آدرس www.tourism awards.com وجود دارد.
102/
انتهای پیام/